Een goede verpakking verkoopt zichzelf. Tijd, energie en aandacht steken in een prachtig ontwerp is een investering op voorhand, maar doet wonderen voor de verkoop. Een goed verpakkingsontwerp is tenslotte dé manier om te communiceren met je klant in de winkel. We zijn allemaal visueel ingesteld en daarom loont het de moeite om te investeren in een goed design. SPIKKER beschikt over een eigen ontwerpstudio, met alle mogelijkheden voor productfotografie en grafisch ontwerp.

"Door de samenwerking tussen onze creatieve afdeling, vormgevers en copywriters creëren wij een toplevelverpakking."

Jouw verhaal, Jouw identiteit

Naast een creatief design denken we bij SPIKKER ook mee over de ‘reis’ van de verpakking. Hoe ligt de verpakking straks in het schap, wat kunnen we doen met het POS-materiaal (in-store point of sale) en hoe vertaalt zich dat weer naar online? SPIKKER weet dat opvallen een must is; niet gezien is een kans gemist.

Ik wil opvallen!

Productpresentatie

Een verpakkingsontwerp moet niet alleen op het beeldscherm beoordeeld worden, daarom verzorgen wij ook mock-ups of een eerste digitale druk. Zo helpen wij onze klanten visualiseren en kunnen zij een nieuw concept gemakkelijk presenteren aan relaties.

Retail take-over

Dit is een stukje tekst Seafresh waaruit blijkt dat we super creatief zijn. Voor onze opdrachtgevers halen wij alles uit de kast om een zo goed mogelijk online resultaat te behalen. Wij ontwikkelen goede websites en applicaties met moderne technieken. Onze gebruiksvriendelijke webapplicaties automatiseren, vereenvoudigen, verbeteren processen en besparen je kosten.