Combineer werk en privé bij Van der Lee

Van der Lee was hard op zoek naar nieuwe collega’s en schakelde SPIKKER daarbij in. Het doel van de campagne: kwalitatief personeel werven.

Wij ontwikkelden een stevige strategie, knallend beeld, storytelling video, prikkelende website en effectieve wervingscampagne. Met deze middelen én het inzetten van de voordelen van werken bij Van der Lee bereikten we mooie resultaten!

Website
Sfeer
Leaflets

Strategie

Het doel was duidelijk, maar hoe realiseer je dat? SPIKKER dacht mee en ontwikkelde een effectieve strategie. Deze liet het werk inhoudelijk goed zien en tegelijkertijd de voordelen daarvan; werk combineren met vrije tijd, je gezin of je studentenleven. Zo werd de flexibiliteit van de baan en de verwachte werkmentaliteit van nieuwe werknemers in één oogopslag duidelijk.

Fotografie

Deze combinatie van werk en voordelen moest duidelijk in beeld worden gebracht. SPIKKER realiseerde split-images van een aantal werknemers, zowel in uniform als in vrijetijdskleding. Deze animeerden we in tinten van de huisstijl, om de herkenbaarheid te creëren van de campagne.

Video

Met storytelling video breng je een verhaal op een pakkende manier over en visualiseer je het gevoel bij een bedrijf. SPIKKER maakte een gave video door werk en privé te visualiseren van een aantal Van der Lee werknemers.

Onlinewervingscampagne

SPIKKER zette targetmogelijkheden op de platformen Facebook en Instagram in om de doelgroep van Van der Lee te bereiken. Zo zochten we naar de gouden combinatie van segmentatie en een passend budget. Alle leads van deze campagne werden naar een resultaatgerichte website geleid.

Website

SPIKKER ontwikkelde een resultaatgerichte landingspagina waar ál deze middelen samenkwamen. Hier kunnen we natuurlijk van alles over vertellen, maar het resultaat zelf bekijken kan natuurlijk ook, via: www.werkenbijvanderlee.nl

Ik wil ook een knallende campagne