Visscher Seafood was op zoek naar versterking, véél versterking. Voor drie verschillende afdelingen binnen het bedrijf was mankracht nodig. Hoe bereik je al deze doelgroepen op de een jonge frisse manier, passend bij de bedrijfsstructuur? SPIKKER ontwikkelende een campagne met groots succes!

Website
Sfeer
Leaflets

Landingspagina

Een krachtige landingspagina die de essentiële conversie opbracht. SPIKKER schreef wervende teksten, bracht de werkvloer in beeld en ondervroeg werknemers. Met een kleurrijke landingspagina als gevolg!

Fotografie en videografie

Wervend campagnebeeld zegt meer dan duizend woorden. SPIKKER maakte een toffe video van het productieproces bij Visscher Seafood. Ook zette SPIKKER het personeel in de spotlights. Beide breed inzetbaar voor het ontwerp van mooie campagnemiddelen.

Social media plan

Met een strategisch onderzoek naar de doelgroep en groot aanbod aan campagnemiddelen, ontwikkelde SPIKKER een beresterk social media plan. Social media was van groot belang bij het behalen van de doelstellingen van de campagne, omdat de doelgroep zich veel online bevindt. Met een kleurrijke stijl creëerde SPIKKER een duidelijke eenheid in de campagnestijl.

Online advertising

De campagne had natuurlijk één doel: sollicitanten aantrekken. Zo ontwikkelde SPIKKER verschillende strategische online campagnes, voor zowel social media (Facebook, Youtube, Instagram) als Google. Elk toegespitst op de betreffende doelgroep voor een zo hoog mogelijk resultaat.

Ik wil ook een knallende campagne