VÅRLAKS

Website
Sfeer
Leaflets

Merkontwikkeling

Een sterk merk geeft positie in de markt en sturing aan de organisatie. Daarom is voldoende aandacht schenken aan de eerste stap; merkontwikkeling, ook zo cruciaal. De oorsprong van VÅRLAKS bevindt zich in Noorwegen. Daarnaast kent de leverancier bijzondere kernwaarden en een sterke visie. Genoeg elementen om een krachtig merk neer te zetten.

Voor VÅRLAKS kwamen veel van onze diensten samen, zoals logo, video, foto, brochure, website en promotiemateriaal.

Logo & huisstijl

Na het vaststellen van de identiteit, ontwikkelde SPIKKER de huisstijl voor VÅRLAKS. De kleuren van het noorderlicht komen terug, exclusiviteit is te zien en het logo is internationaal bruikbaar.

Video

Onze film-crew reisde naar de koude poolcirkel onder barre omstandigheden. Álles voor de mooiste beelden. Zo brachten we het verhaal van VÅRLAKS op de beste manier in beeld. Door de bijzondere beelden en storytelling word je meegenomen in het verhaal, de afkomst en missie van VÅRLAKS.

Foto

Knallend beeld zegt vaak meer dan duizend woorden. Zo vertelden we het verhaal van VÅRLAKS met beelden van de pure afkomst en verwerking van de zalm van begin- tot eindproduct.

Brochure

Een mooie en informatieve brochure is een ultiem verkoopmiddel voor elk product. Met de professionele opmaak van SPIKKER, knallend beeld en de juiste content ben je verzekerd van het beste resultaat! Zowel online als offline.

Website

Bij een sterk merk hoort een mooie website. Eentje die informeert, amuseert en je meeneemt in het verhaal van VÅRLAKS. Je website is immers het visitekaartje van je product en zorgt ervoor dat je potentiële klanten ontdekken wat VÅRLAKS zo bijzonder maakt.

Promotiemateriaal

Met een nieuw product opvallen op de beurs is een uitdaging. SPIKKER dacht mee in de inrichting van de beursstand van VÅRLAKS. Met een knallend beursontwerp, herkenbare bordjes, tags en bovendien: professionele verpakkingen. Een sterk merk door denkwerk!

Ik wil ook een nieuwe website