


Nieuw logo
Het logo van Urk in Wintersferen kreeg een flinke update door SPIKKER. Een herkenbaar, onderscheidend logo als resultaat, dat past bij de authenticiteit van het evenement.
Banners en advertenties
Ook maakte SPIKKER herkenbare banners voor het evenement, om de online zichtbaarheid te vergroten. SPIKKER verzorgde daarnaast advertenties in de plaatselijke krant ‘Het Urkerland’ met een originele opmaak en pakkende teksten.
Toegangskaarten en posters
Ook dacht SPIKKER mee met de opmaak van mooie toegangskaarten, die het evenement extra sfeer gaven. En maakte informerende posters om het evenement in de omgeving aan te kondigen.
Digitale plattegrond
Om de informatievoorziening voor bezoekers te vergroten, ontwikkelde SPIKKER een digitale plattegrond voor op de website van het evenement. Hiermee konden bezoekers gemakkelijk zien waar de ingang, uitgang en parkeergelegenheid was.
Aftermovie
SPIKKER maakte tot slot een toffe aftermovie van ‘Urk in Wintersferen’ vol mooie sfeerbeelden van het evenement. Om nog even extra na te kunnen nagenieten.